samodzielne stanowisko ds pracowniczych i płac
wyższe: administracyjne lub ekonomiczne
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie: wyższe: administracyjne lub ekonomiczne.
- Doświadczenie minimum 6 m-cy na podobnym stanowisku.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych.
- Brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, kodeks pracy, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o podatku dochodowym od osób fizycznych.
- Doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych (mile widziane UNIKAP).
- Znajomość obsługi programu PŁATNIK.
- Podstawowa wiedza z zakresu ochrony danych osobowych i informacji niejawnych.
Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu zajmowanego stanowiska.
- Komunikatywność.
- Wysoka kultura osobista.
- Sumienność .
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
- Obowiązkowość.
- prowadzenie ewidencji i akt osobowych pracowników,
- przygotowywanie umów o prace i ewentualne ich rozwiązywanie,
- sporządzanie umów cywilnoprawnych oraz prowadzenie rejestru tych umów,
- wydawanie opinii i świadectw pracy,
- sporządzanie list płac wynikających z zawartych umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,
- naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego i innych zobowiązań zgodnie z deklaracjami pracowników,
- prowadzenie dokumentacji ZUS i naliczanie wypłat z ZUS,
- kontrola dokumentów uprawniających do naliczenia nagród jubileuszowych,
- sporządzanie dokumentacji płacowej,
- ewidencja urlopów,
- nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy,
- analiza funduszu płac i kształtowanie się wskaźników zatrudniania i płac,
- prowadzenie spraw emerytalno-rentowych pracowników oraz rejestru osób odchodzących na emeryturę, rentę,
- prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników,
- prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i podnoszeniem kwalifikacji pracowników,
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania i rozliczania bezrobotnych,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw kadrowo-płacowych,
- sporządzanie projektów zarządzeń wewnętrznych i regulaminów dotyczących spraw pracowniczych,
- załatwianie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących spraw zatrudnienia, płacowych, socjalnych,
- załatwianie korespondencji z zakresu spraw wynikających ze stanowiska,
- Życiorys / CV i list motywacyjny.
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (kopie).
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie kandydata o następującej treści: ,, Oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego ,, Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego),
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie do lekarza medycyny pracy),
- Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru (załącznik nr 2 do ogłoszenia).
- umowa o pracę na zastępstwo ( ok. 12 miesięcy),
- wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy – 1 etat (40 godzin tygodniowo) od poniedziałku do piątku (dobowy wymiar czasu pracy- 8 godzin), godziny pracy od 700 do 1500
- miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski; rodzaj pracy: praca biurowa, przy komputerze, wymagająca dużego stopnia samodzielności,
- możliwość uczestniczenia w szkoleniach.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%;
Dokumenty należy składać w Zarządzie Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 (sekretariat) pokój nr 1 pierwsze piętro w godzinach 7.00-15.00, w zaklejonej kopercie opatrzonej napisem ,, Dotyczy naboru na samodzielne stanowisko ds. pracowniczych i płac w Zarządzie Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim„ w nieprzekraczalnym terminie do dnia 04.04.2022r. do godziny 15.00. Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Dodano do BIP dnia 28-03-2022 13:44:00